Retur Alessandro Design: Ce Ar Trebui Să Știți

Retur Alessandro Design: Ce Ar Trebui Să Știți

1. Termenul pentru Returnare

 

Politica de retur specifică termenul în care puteți returna un produs. De obicei, acest termen variază între 14 și 30 de zile de la primirea comenzii. Este important să citiți această informație pentru a vă asigura că sunteți în conformitate cu cerințele magazinului online.

Shopul Alessandro Design ofera clientilor posibilitatea de a returna un produs in termen de 30 zile de la achizitionarea lui, venind astfel in sprijinul cumparatorilor.

 

Cum poti returna un produs achizitionat online din shopul nostru?

  1. Dati-ne de stire: fie ne dati un telefon, fie ne scrieti la adresa de mail sau direct pe whatsapp-ul numerelor de telefon mentionate pe site, pentru a cere returul produsului respectiv.

  2. Ambalati produsul astfel incat sa ajunga la noi intreg: fie folositi cutia in care a venit, fie il ambalati intr-o alta cutie care permite transportarea produsului in siguranta inapoi in depozitul nostru. De aceea, este bine sa despachetati cu grija produsul si sa pastrati ambalajul in care a venit pana va asigurati ca este produsul dorit. Desi ideal ar fi sa pastrati amblajaele cel putin pana la expirarea garantiei: nu se stie niciodata, paza buna trece primejdia rea, vorba proverbului:)!

  3. De restul ne ocupam noi, vom solicita firmei de curierat sa faca ridicarea produsului de la adresa specificata de dumneavoastra in cererea de retur. De obicei, un angajat al firmei de curierat va ajunge la dumneavoastra in cel mult 24 ore de la solicitarea facuta. Din momentul in care produsul este ridicat la dumneavoastra, imediat ce va ajunge inapoi la noi in depozit va vom returna banii in contul specificat in cererea de retur.

Rezumat: Solicitati returul, fie telefonic fie pe e-mail ori whatsapp. Ambalati produsul corespunzator. Asteptati sa vina curierul. Banutii vor intra in contul indicat in cel mai scurt timp!

 

2. Starea Produsului Returnat

 

În general, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat - nou și neutilizat, cu toate etichetele și ambalajele originale intacte. Politica de retur poate include specificații cu privire la starea produsului și eventualele accesorii sau cadouri care trebuie să însoțească returnarea. Pentru orice fel de nelamuriri, echipa noastra de suport va sta la dispozitie, asa ca nu ezitati sa puneti intrebari pentru a clarifica orice nelamurire:)

ATENTIE! Daca ati comandat mai multe produse de acelasi tip, nu le desigilati pe toate, daca primul nu va place sau nu corespunde in orice fel cerintelor si/sau asteptarilor dumneavoastra! Pentru ca se permite returul unui singur produs desigilat, in situatia in care au fost comandate mai multe produse de acelasi tip.

 

 

3. Costurile de Transport

 

Un alt aspect important al politicii de retur este cine suportă costurile de transport. În unele cazuri, magazinul online poate plăti costurile de retur, în timp ce în altele, acestea pot fi suportate de către cumpărător. In mod normal, legea din Romania obliga vanzatorul la plata costurilor de retur, cu conditia ca returul sa aiba loc in maxim 14 zile de la cumpare.

Pentru ca ne pretuim clientii, noi am extins perioada de returnare fara costuri la 30 de zile!

 

 

4. Excepții

 

În unele cazuri, anumite produse, cum ar fi cele personalizate sau cele de igienă personală, pot să nu fie eligibile pentru returnare. Politica de retur poate include și informații despre cum se tratează produsele care nu au fost livrate sau au fost livrate greșit. De aceea va sfatuim ca inainte de orice achizitie online, sa aruncati un ochi si pe politica de retur a magazinului online de unde doriti sa faceti cumparaturile.

Cat privesgte dreptul dumneavoastra de retur, Alessandro Design este deja cu un pas mai departe decat ar fi obligat legal - iar la noi va asiguram ca puteti gasi toata intelegerea! Pentru ca ne dorim sa fim un prieten de nadejde al oricarui client ce ne calca pragul, atat virtual cat si in showroom-ul nostru!

 

  1. Produse nelivrate Alessandro Design

 

Desi ne dam toata silinta sa excelam in raport cu fiecare client in parte, uneori se pot intampla si greseli. Astfel, daca dintr-o regretabila eroare un produs comandat pe shopul Alessandro Design nu ajunge la dumneavoastra, sau ajunge un cu totul alt produs, nu intrati in panica! Iata cum se poatew rezolva in cativa pasi simpli aceasta situatie neplacuta:

  1. Produsele Alessandro Design comandate pe shopul online ajung de regula la client in 48 ore de la plasarea comenzii. Exceptie fac perioadele foarte aglomerate din an - Black Friday, luna Decembrie, Ajunul Sarbatorilor de Pasti - cand durata de livrare poate creste ca efect al aglomerarii serviciilor de curierat.

  2. Asadar, daca in termen de 48 ore un produs nu a ajuns la dumneavoastra, sau comanda a ajuns incompleta:

- sunati-ne sau scrieti-ne pe whatsapp sau e-mail - vom avea nevoie de un nume si un numar de telefon pentru a va identifica in sistem.

- noi putem verifica rapid situatia din depozit, apoi revenim la dumneavoastra si va informam cu privire la statusul comenzii - daca este intarziata, sau cu privire la trimiterea produsului/produselor lipsa sau trimise eronat. In 24 ore de la sesizare, de regula, veti avea produsele lipsa la dumneavoastra la usa.

 

In final, tinem sa va reamintim ca este dreptul dumneavoastra de client sa solicitati returul unui produs in termen de 14 zile, dar noi la Alessandro Design am extins acest termen la 30 zile de la achizitie!

Nu intrati in panica daca un produs lipseste din colet - rata noastra de greseli este foarte mica, dar nu zero - suntem oameni, inca, si ca atare se poate sa gresim. Dati-ne de stire si fiti siguri ca suntem alaturi de dumneavoastra!

 

 

(0) Comentarii

Acest articol nu are nici un comentariu. Fii primul care lasa un comentariu!

Lasa un comentariu