Cum pot accesa formularul de retur?
Inainte de a completa formularul, va rugam asigurati-va ca toate produsele pe care doriti sa le trimiteti in garantie sau retur sunt ambalate corespunzator.
Odata ce ati completat formularul, acesta va fi revizuit de catre echipa Alessandro Design in decurs de 2 zile lucratoare. Veti fi informat pe e-mail cu detaliile AWB-ului de ridicare sau trimitere a produselor de catre / catre dvs. In cazul in care sunt necesare clarificari suplimentare, un reprezentant Alessandro Design va poate contacta telefonic sau pe WhatsApp.
Care este termenul de retur al produselor ?
Care sunt costurile pentru retur ?
In cazul in care doriti sa primiti contravaloarea produselor (restituire) si ati achitat costul de transport (21.99 RON) in comanda initiala, se va aplica urmatoarea politica:
- Daca renuntati la achizitionarea produselor dvs. datorita unor neconformitati ale produsului (ex: defecte estetice, produs nefunctional sau incompatibil cu specificatiile) veti primi intreaga contravaloare (incluzand costul de transport).
- Daca renuntati la achizitionarea produselor dvs. datorita unor motive subiective (ex: nu va place, nu se potriveste sau pur si simplu nu mai doriti produsul) vi se va retine costul de transport achitat initial din suma restituita.
Cum se poate returna un produs ?
- Ambalați corespunzător produsul pentru transport, în cutia originală sau într-o cutie de carton dur care să protejeze produsul în timpul transportului (adaugați toate accesoriile care au venit împreună cu produsul)
- Completati formularul de retur, accesibil aici: formular de retur
- Așteptați sosirea curierului si predati produsele pe care doriti sa le returnati catre acesta
- Cererea dvs. va fi solutionata in termen de 14 zile de la sesizare
Inainte de a returna produsul, va rugam ambalati-l cat mai bine (preferabil in ambalajul original) impreuna cu toate piesele si accesoriile cu care a venit. In cazul in care returnati produsul pentru restituire, trebuie sa predati
produsul asa cum l-ati primit (in ambalajul original).
Dacă produsul returnat este deteriorat, lipsesc piese componente ale produsului, cutia este deteriorată (inclusiv când este aplicat scoci / lipici direct peste cutie) se va opera o diminuare a valorii ce va fi returnată consumatorului cu costul pentru aducerea produsului în starea inițială.
Ce produse sunt ineligibile pentru retur?
- Produse care pot pune în pericol sănătatea consumatorului: produse de îngrijire persona lă, perii de păr, periuțe de dinți, sterilizatoare etc.
- Produse realizate la comandă personalizate pentru un anume client etc.
Pentru a consulta lista completă vă rugăm să accesați legea 449/2003 de asemenea vă rugăm să citiți articolul complet de mai jos!
Link catre articolul complet
Pot returna un produs cu piese lipsă ?
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. (Art.14 pct. 3)
Dacă produsul returnat este deteriorat, lipsesc piese componente ale produsului, cutia este deteriorată (inclusiv când este aplicat scoci / lipici direct peste cutie) se va opera o diminuare a valorii ce va fi returnată consumatorului cu costul pentru aducerea produsului în starea inițială.