Cum pot trimite un produs in garantie?
Pentru a trimite un produs in garantie, va rugam completati urmatorul formular:Click aici pentru formularul de garantie
Pentru o cat mai eficienta rezolvare a problemelor intampinate, va rugam sa ne furnizati cat mai multe informatii despre probleme intampinate (defectiunea, conditiile in care s-a produs / se poate reproduce, imagini/video, etc.)
Inainte de a completa formularul de garantie, va rugam asigurati-va ca toate produsele pe care doriti sa le trimiteti sunt ambalate corespunzator (ambalaj cu suport dur). In cazul in care produsele dvs. vor suferi defecte ca urmare a ambalarii necorespunzatoare pentru conditiile de transport, aceste produse vor pierde dreptul de garantie!
Care este perioada de garanție?
Produsele Alessandro Design beneficiază de garanție de 24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate dispun de garanție pentru o perioadă de doar 12 luni. Anumite produse pot avea o perioadă de garanție mai scurtă în funcție de durata medie de utilizare a produsului.
Cum se realizează garanția?
Pașii pentru trimiterea în garanție:
Pentru a trimite un produs în garanție trebuie să urmați câțiva pași simpli:
- Deconectați produsul de la rețeaua de energie sau de la rețeaua de apă în cazul bateriilor sanitare (solicitați ajutorul unui profesionist)
- Demontați produsul exact așa cum a sosit atunci când a fost achiziționat
- Ambalați produsul în cutia originală sau în cutie de carton dur și securizați cu folie cu bule sau ziare ori reviste
- Completati urmatorul formular: Formular de garantie
- Optional puteti contacta serviciul de relații clienți și anunțați problema dvs. (să aveți pregătit numărul de comandă sau numărul de telefon de pe care ati plasat comanda.)
Contact:
Whatsapp: 0723029676
Telefon: 0215557252
Email: [email protected]