Care este perioada de garanție ?

Perioada de garanție a produselor:

Produsele alessandro design beneficiază de garanție de 24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate dispun de garanție pentru o perioadă de doar 12 luni. Anumite produse pot avea o perioadă de garanție mai scurtă în funcție de durata medie de utilizare a produsului.

Citeste articolul complet !

Cum se realizează garanția ?

Pașii pentru trimiterea în garanție:

Pentru a trimite un produs în garanție trebuie să urmați câțiva pași simpli:
  • Deconectați produsul de la rețeaua de energie sau de la rețeaua de apă în cazul bateriilor sanitare (solicitați ajutorul unui profesionist)
  • Demontați produsul exact așa cum a sosit atunci când a fost achiziționat
  • Ambalați produsul în cutia originală sau în cutie de carton dur și securizați cu folie cu bule sau ziare ori reviste
  • Contactați serviciul de relații clienți și anunțați problema dvs. (să aveți pregătit numărul de comandă sau numărul de telefon)

Contact:

Whatsapp: 0723029676
Telefon: 0215557252
Email: [email protected]

Pentru mai multe detalii referitoare la procedura de trimitere în garanție, vă rugăm să citiți și articolul de mai jos

Citeste articolul complet !

Cum procedezi daca produsul trimis în garanție nu are probleme

În cazul în care trimiteți un produs iar acesta nu are defecte, adică este funcțional, se va percepe o taxă, aceasta va acoperi costul transportului.

Citeste articolul complet !

Produsele asupra cărora se intervine mai dispun de garanție?

Dacă dețineți un produs cu garanție și doriți să beneficiați de avantajele acesteia, este crucial să evitați intervențiile neautorizate asupra produsului. Intervențiile neautorizate includ modificări, reparații sau ajustări efectuate de persoane sau centre de service neautorizate de producător sau furnizor.

Atunci când interveniți asupra produsului, cum ar fi deschiderea carcasei sau schimbarea componentelor, riscați să pierdeți garanția. Acest lucru înseamnă că, în cazul unor probleme ulterioare în perioada de garanție, nu veți mai putea beneficia de reparații gratuite sau înlocuiri. Pentru a nu pierde garanția este esențial să ne sesizați orice problemă la 0215557252 sau pe email la [email protected]

Citeste articolul complet !