Ce termen de valabilitate are garanția?

Majoritatea produselor dispun de 24 luni garanție pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice. În funcție de produs acest termen poate să fie diferit.

Produsele resigilate dispun de 12 luni garanție indiferent dacă sunteți persoană fizică sau juridică. Pentru a afla mai multe despre garanție, accesați aici sectiunea de garanție.

Cum se utilizează telecomanda? Dar aplicația?

Află cum setezi telecomanda lustrei tale și cum o poți conecta la aplicația mobilă.

1. Opriți lustra din întrerupător. Apoi porniți lustra și imediat țineți lung apăsat pe butonul SETUP. Acum lustra ar trebui să fie conectată și să puteți regla setările acesteia.

2. Dacă nu este prevăzută cu buton de SETUP, scoateți firul în exterior, apropiați telecomanda cât mai aproape de produs pentru a prinde semnal.

Atenție: În timpul montării, nu acționați asupra senzorului pentru a evita defecțiuni. Contactați service-ul pentru reparații.

Ce condiții trebuie îndeplinite pentru a primi un discount?

Pentru a beneficia de un discount:

  • Comanda trebuie să însumeze cel puțin 5000 de lei
  • Produsele să nu fie deja în campanie

Contactați-ne pentru a negocia. Pentru detalii privind reducerile, consultați articolul de mai jos!

Dispuneți de un magazin de prezentare? (Showroom)

Magazinul de prezentare Alessandro Design

Te așteptăm în showroom-ul nostru din Voluntari, Bvd. Voluntari 108bis. Aici poți găsi expuse cele mai populare produse din portofoliul nostru. Mai mult, ai posibilitatea de a ridica de aici orice comandă plasată pe site-ul nostru.

Vezi pagina despre showroom

Cum pot înregistra o cerere de retur?

Completați cererea de retur prin acest formular.

Vezi aici secțiunea de retur pentru mai multe informații

Dacă se arde banda LED, o putem înlocui acasă?

Înlocuirea pieselor defecte

Majoritatea pieselor se pot schimba și acasă de către dvs. însă vă recomandăm ca pentru partea electrică să ne contactați sau să apelați la serviciile unui electrician autorizat. Astfel dvs. rămâneți departe de riscuri și de pierderea garanției.

După încheierea perioadei de garanție putem trimite un produs către service-ul Alessandro Design? Ce costuri implică?

Trimiterea unui produs în service în afara garanției, metodă de transmitere a produsului și costuri

Ne puteți solicita ridicarea produsului iar ulterior îl vom transmite în service. După constatare, vom stabili o sumă aferentă costului de reparație, în funcție de produs, defecțiune ș.a.m.d. Reparațiile au un cost estimativ între 30 - 120 lei, în funcție de defecțiunile constatate.

Livrați doar pe teritoriul României?

Livrarea produselor în România sau în alte state membre ale UE

Politica noastră de Livrare națională pentru magazinul online este concepută pentru a vă asigura că produsele dorite ajung la dumneavoastră în cel mai scurt timp și în stare perfectă. Livrăm în toată România, iar costul livrării este de 21.99 lei pentru fiecare comandă, cu excepția comenzilor cu valoarea totală mai mare de 400 lei, care beneficiază de transport gratuit. Livrarea poate fi realizată în mai multe pachete separate, iar curierul utilizat este DPD sau Sameday. Timpul estimat de livrare este de 1-3 zile lucrătoare.

Livrarea se poate face și în alte state membre UE. Vedeți punctul de mai jos și articolul de blog asociat acestuia.

Livrarea în alte state membre UE și cote TVA

Livrarea produselor Alessandro Design în alte state membre UE și costurile de TVA

În ceea ce privește TVA-ul pentru comenzile facturate către persoane fizice sau juridice din România și din spațiul economic european, avem următoarele specificații:

1. Comenzile către persoane fizice sau juridice de pe teritoriul României:

Aceste comenzi vor fi facturate cu TVA de 19%

Comenzile către persoane juridice din spațiul economic european:

a) Pentru persoane juridice plătitoare de TVA:

Aceste comenzi vor fi facturate cu TVA 0%

b) Pentru persoane juridice neplătitoare de TVA și persoanele fizice, specificăm TVA-ul în funcție de țara aferentă:

Dacă comenzile sunt către Bulgaria, TVA-ul aferent va fi de 20%

Dacă comenzile sunt către Ungaria, TVA-ul aferent va fi de 27%

Dacă comenzile sunt către Grecia, TVA-ul aferent va fi de 24%

Dacă comenzile sunt către Cehia, TVA-ul aferent va fi de 21%

Dacă comenzile sunt către Polonia, TVA-ul aferent va fi de 23%

Dacă comenzile sunt către Slovacia, TVA-ul aferent va fi de 20%

Dacă comenzile sunt către Slovenia, TVA-ul aferent va fi de 22%

Dacă comenzile sunt către Croația, TVA-ul aferent va fi de 25%

Este important de menționat că specificațiile de TVA pot fi supuse modificărilor în conformitate cu legislația fiscală și cerințele actualizate. Recomandăm clienților să verifice și să confirme TVA-ul specific în momentul plasării comenzii.