Manualul de montare si utilizare specific corpurilor de iluminat Alessandro Design se poate regasi apasand AICI

1) Ce termen de valabilitate are garanția?
Dovada achizitionarii produsului o reprezinta factura, iar termenul de garantie oferit este de 2 ani.

2) Cum se utilizează telecomanda? Dar aplicația?
Funcțiile unei telecomenzi sunt individuale, dispunem de o schiță generală. Pentru utilizarea aplicației, avem un videoclip în
care este explicat fiecare pas.

Pentru a sincroniza corpul de iluminat cu telecomanda:
Dacă telecomanda este prevăzută cu un buton de SET UP (in mijlocul ei se afla un buton WiFi), trebuie să închideți lustra
din întrerupător și în momentul în care o aprindeți, trebuie să acționați butonul de SET UP, timp de câteva secunde.
Dacă nu este prevăzută cu buton de SET UP, înseamnă că acest produs este prevăzut cu un fir, pe care trebuie să îl scoateți
in exterior, moment în care vă apropriați cu telecomanda cat mai aproape de produs, pentru a prinde semnal.

Atentie: In timpul montării, nu trebuie sa acționați asupra senzorului, din cauză că va afecta buna funcționare a telecomenzii. În acest caz,
ar trebui să trimiteți produsul in service.

3) Ce condiții trebuie îndeplinite pentru a beneficia de discount?
Pentru a beneficia de un discount trebuie îndeplinite mai multe condiții, după cum urmează:
- Comanda trebuie sa depaseasca o anumita suma, determinata in functie de produsele achizitionate
- Produsele achiziționate nu trebuie să facă parte dintr-o campanie deja existenta.

Daca doriti sa beneficiati de discount ne puteti contacta pentru a obtine mai multe detalii, odata ce ati stabilit
produsele pe care doriți să le achiziționați, cat și cantitatea dorită. Comanda poate fi deja plasata inainte de a
ne contacta (discount-ul se va aplica automat). 

4) Aveți magazin fizic?
R: Detinem doar magazin online, insa dorim sa va punem la dispozitie toate informatiile incat sa va puteti alege produsul cel mai 
potrivit pentru dumneavoastra. Fotografiile sunt realizate de către colegii noștri și în specificații veți descoperi toate caracteristicile 
produselor noastre. Pe langa acestea, va stam la dispoziție cu orice fel de informație aveți nevoie in alegerea dumneavoastra.

5) Cum putem înregistra o cerere de retur?
Cererile de retur se pot inregistra in site:
Trebuie să aveți un cont de utilizator deja creat. In secțiunea COMENZI veți putea vizualiza comenzile și în partea dreaptă
aveți opțiunea de RETUR. Trebuie să selectați produsele pe care le returnați, sa menționați motivul returului, dar și procedura
pe care doriți să o punem in aplicare. In atașament puteți adăuga fotografii, dar și documente. Dupa ce vom vizualiza cererea
dvs, o vom aproba. Ulterior, veți fi contactat de către curier pentru ridicarea produsului.Detaliile returnării le aveți menționate
anterior.

Atentie: Cererea de retur o puteți solicita și telefonic, dar și prin intermediul e-mail sau WhatsApp.

6) Daca se arde banda LED, o putem înlocui fara ajutor specializat?
Majoritatea pieselor pot fi schimbate acasă. La solicitarea dumneavoastra, noi va vom trimite toate piesele necesare.
Totusi, banda LED este recomandata spre a fi schimbată de către noi. Este un proces care necesita o atenție aparte, cat si
cunostiintele tehnice necesare.

7) După încheierea perioadei de garanție, putem trimite un produs in service? Ce costuri implică?
Ne puteți solicita ridicarea produsului iar ulterior îl vom transmite in service. După constatare, vom stabili o suma aferenta
costului de reparatie, în funcție de produs, defecțiune ș.a.m.d. Estimativ, in jur de 30 lei-60 lei.

8) Livrati doar pe teritoriul României?
Livrăm oriunde in România, cat și în Ungaria & Bulgaria.