Ce termen de valabilitate are garanția ?

Termenul garanției produselor

Majoritatea produselor dispun de 24 luni garanție pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice. În funcție de produs acest termen poate să fie diferit.

Produsele resigilate dispun de 12 luni garanție indiferent dacă sunteți persoană fizică sau juridică

Cum se utilizează telecomanda ? Dar aplicația ?

Află cum setezi telecomanda lustrei tale și cum o poți conecta la aplicația mobilă.

Pentru a putea conecta telecomanda la lustra dvs. trebuie să urmați câțiva pași simpli. Prima dată opriți lustra din întrerupător. Apoi porniți lustra și imediat țineți lung apăsat pe butonul setup. Acum lustra ar trebui să fie conectată și să puteți regla setările acesteia.

Dacă nu este prevăzută cu buton de SET UP, înseamnă că acest produs este prevăzut cu un fir, pe care trebuie să îl scoateți in exterior, moment în care vă apropriați cu telecomanda cat mai aproape de produs, pentru a prinde semnal.

Atenție în timpul montării, nu trebuie să acționați asupra senzorului, deoarece va afecta buna funcționare a telecomenzii. În acest caz, ar trebui să trimiteți produsul în service.

Citeste articolul complet !

Ce condiții trebuie îndeplinite pentru a primi un discount ?

Condiții minime pentru negociere discount

Pentru a putea beneficia de un discount există mai multe metode însă cea mai populară este negocierea directă prin solicitare la serviciul de relații cu clienții. Astfel pentru a putea negocia o ofertă personalizată va trebui să îndepliniți cumulat următoarele cerințe:

1. Comanda dvs. să însumeze cel puțin 4.000 de lei

2. Produsele să nu fie deja într-o campanie existentă

Acum tot ce mai rămâne de făcut este să ne contactați pentru a negocia. Pentru mai multe detalii privind reducerile noastre consultați și articolul de mai jos!

Citeste articolul complet !

Dispuneți de un magazin de prezentare ? (Showroom)

Magazinul de prezentare Alessandro Design

Da! Te asteptam in showroom-ul nostru din Voluntari, Bvd. Voluntari 108bis. Aici poti gasi expuse cele mai populare produse din portofoliul nostru (lustre LED, candelabre, aplice & obiecte sanitare). Mai mult, ai posibilitatea de a ridica de aici orice comanda plasata pe site-ul nostru (astfel eliminand costurile de livrare).

Vezi showroom

Cum pot înregistra o cerere de retur ?

Cererea de retur

Cererile de retur se pot inregistra in site: Trebuie să aveți un cont de utilizator deja creat. In secțiunea COMENZI veți putea vizualiza comenzile și în partea dreaptă aveți opțiunea de RETUR. Trebuie să selectați produsele pe care le returnați, sa menționați motivul returului, dar și procedura pe care doriți să o punem in aplicare. In atașament puteți adăuga fotografii, dar și documente. Dupa ce vom vizualiza cererea dvs, o vom aproba. Ulterior, veți fi contactat de către curier pentru ridicarea produsului.Detaliile returnării le aveți menționate anterior. Atentie: Cererea de retur o puteți solicita și telefonic, dar și prin intermediul e-mail sau WhatsApp.

Citeste articolul complet !

Dacă se arde banda LED, o putem înlocui acasă ?

Înlocuire piese defecte

Majoritatea pieselor se pot schimba și acasă de către dvs. însă vă recomandăm ca pentru partea electrică să ne contactați sau să apelați la serviciile unui electrician autorizat. Astfel dvs. rămâneți departe de riscuri și de pierderea garanției.

După încheierea perioadei de garanție putem trimite un produs către service-ul Alessandro Design ? Ce costuri implică ?

Trimitere produs în service în afara garanției, metodă de transmitere a produsului și costuri

Ne puteți solicita ridicarea produsului iar ulterior îl vom transmite in service. După constatare, vom stabili o suma aferenta costului de reparatie, în funcție de produs, defecțiune ș.a.m.d.

Livrați doar pe teritoriul României ?

Livrarea produselor în românia sau în alte state membre ale UE

Politica noastră de Livrare națională pentru magazinul online este concepută pentru a vă asigura că produsele dorite ajung la dumneavoastră în cel mai scurt timp și într-o stare perfectă. Livrăm în toată România, iar costul livrării este de 21.99 lei pentru fiecare comandă, cu excepția comenzilor cu valoarea totală mai mare de 400 lei, care beneficiază de transport gratuit. Livrarea poate fi realizată în mai multe pachete separate, iar curierul utilizat este DPD. Timpul estimat de livrare este de 1-3 zile lucrătoare.

Livrarea se poate face și în alte state membre UE, vedeți punctul de mai jos și articolul de blog asociat acestuia. Articolul de blog asociat acestui punct face referire la politica de livrare națională.

Citeste articolul complet !

Livrarea în alte state membre UE și cote TVA

Livrarea produselor Alessandro Design în alte state membre UE și costurile de TVA

În ceea ce privește TVA-ul pentru comenzile facturate către persoane fizice sau juridice din România și din spațiul economic european, avem următoarele specificații:

1. Comenzile către persoane fizice sau juridice de pe teritoriul României:

Aceste comenzi vor fi facturate cu TVA de 19%

Comenzile către persoane juridice din spațiul economic european:

a) Pentru persoane juridice plătitoare de TVA:

Aceste comenzi vor fi facturate cu TVA 0%

b) Pentru persoane juridice neplătitoare de TVA si persoanele fizice, specificăm TVA-ul în funcție de țara aferentă:

Dacă comenzile sunt către Bulgaria, TVA-ul aferent va fi de 20%

Dacă comenzile sunt către Ungaria, TVA-ul aferent va fi de 27%

Dacă comenzile sunt către Grecia, TVA-ul aferent va fi de 24%

Dacă comenzile sunt către Cehia, TVA-ul aferent va fi de 21%

Dacă comenzile sunt către Polonia, TVA-ul aferent va fi de 23%

Dacă comenzile sunt către Slovacia, TVA-ul aferent va fi de 20%

Dacă comenzile sunt către Slovenia, TVA-ul aferent va fi de 22%

Dacă comenzile sunt către Croația, TVA-ul aferent va fi de 25%

Este important de menționat că specificațiile de TVA pot fi supuse modificărilor în conformitate cu legislația fiscală și cerințele actualizate. Recomandăm clienților să verifice și să confirme TVA-ul specific în momentul plasării comenzii.

Citeste articolul complet !